#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları - Bir Makyaj Blog

22 Haziran 2017 Perşembe

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

Herkese Merhaba!

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@güzellikmeselesi Hilal'in davetiyle  Ankara Tren Garında gerçekleşen @gloriajeansatg gerçekleşen etkinliğimizde bizleri çok güzel ağırladılar. 

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

Etkinlik pastamız @icakedcom'dandı. Hilalin kuşu Çiko'dan esinlenilmiş. Ben diyette olduğum için yemedim. Kızlar çok beğendi ve sevdiler.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@aytul34aktas Oriflame ürünleri ile bizlere sponsor oldu. Benim payıma kalem rujlardan kırmızı rengi geldi. Sürümü yumuşak ve hafif parlak.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

Monemaped pedleri de bizimleydi.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@bronzeltasarimtaki hepimize özel farklı tasarımları ile bileklikler gönderdi. Melek detaylı bir bilekliğim oldu. Hemde alerji yapmayan :)

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@hilmel_tasarim harika sunumu ve görselliği ile bizimleydi. Minik cam şişedeki güller de çay olarak demlenip içilebiliyor.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@bioniketurkiye ise şık çantası ve güneş koruyucu kremi ile bizimleydi.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@dogadan_cay ise yeni serisi ile bizimleydi. Yeşil çay seven biri olarak şimdiden bitirdim. Devamlı aldığım markanın bizimle olmasına sevindim.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@splat benim en sevdiğim diş ürünlerine sahip. Bir diş fırçam daha oldu. Diş macunumun küçük boyu seyahatlerde çok işime yarayacak.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@eczacibasitoplulugu Essence ürünleri ile cömertliğini tekrar gösterdi. Uygun fiyatlı olmasını ve ürünlerinin başarılı olmasını çok seviyorum.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@lrougepropa Terlemeyi önlemeden kokuyu önleyen koltuk altı spreyi ve doldun dudaklara sahip olmamız için lip balmı gönderdi.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@dermokil_kozmetik ise bizlere çok güzel bir paket göndermiş. Bu paketi ayrı bir yazımda değerlendireceğim.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@ahmadteaturkiye çayları ile bizimleydi. İlk defa deneyimlediğim bu çaylar yumuşak içimli ve süt ile çok güzel tada sahipler.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@otacibitkisel Bloggerlara en büyük destek veren firmalardan ! Ürünleri hem başarılı hem de bereketli. Yeni serilerinden meyve kokulu şampuanını denemek için sabırsızlanıyorum.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@clubveronique minik parfümleri ile bizimleydi.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

Sadece Bim burun bandı diye adlandırdığımız @rituel_de_beaute ürünlerinin çeşitli olması beni şaşırttı. Ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@capilactiftr ürünleri tam denize ve havuza götürmelik değil mi ?

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@kozmetikhobisi Farmasi ürünleri ile bizimleydi. Farmasi ürünlerini seven biri olarak yeni ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@havva_bulut_istanbul LR ürünleri ile bizimleydi. İlk LR ürünü olarak topcoatı deneme aşamasındayım.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

Blogger dostu @procsinprs  güneş kremi ve diş macunu ile bizimleydi.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@fellasfoods protein barları ile bizimleydi. Kardeşlerim bayıldı.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@droetkerturkiye kocaman bir paket ile bizimleydi. Ben şok ! Her ürünü mü başarılı olur !

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@vissmateturkiye Etkinlik başlarken bizlere sunum yaptılar. Her ürününe bayılıyorum. Bence Türk kadını başarılı buldu. Özellikle bazı ürünlerini bulmak için market market dolaştığımız doğrudur.

#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@ozelbahce ile ilk defa sukulentim oldu. Bu çiçekler su istemez,toprak değiştir demez! Bakımı çok kolay.
#guzellikmeselesiyleilkbulusma Etkinlik Sponsorları

@elmanikahsekeri sizin o güzel sunumunuzu yerim ben ! Ayy ilerde nişan tören olursa tek adresim olacaklar. Nasıl bir zevk nasıl güzeller ba-yıl-dım!

Bu güzel etkinlik için Hilal'e çok teşekkür ederim. Hem harika zaman geçirdik hemde yeni ürünler ile tanıştık. Bloggerlara destek veren tüm firmalara ise teşekkür etmeyi borç bilirim !

Başka yazılarda görüşmek üzere 🙋

1 yorum:

  1. Teşekkürler aranızdan olmaktan mutluluk duydum orıflame ürünlerimiz yüzde yüz memnuniyet garanti 😊 http:// www.oriuyeolkazan.com sayfamada beklerim 😊 ❤

    YanıtlaSil