Flormar - Spıder Lash Maskara - Bir Makyaj Blog

24 Haziran 2016 Cuma

Flormar - Spıder Lash Maskara

Merhaba !

Çoğu kadının derdi olan Maskaralar ve kirpik yapıları !

Benim de sürekli maskara değiştirmemin asıl sebebi kirpik yapıma uygun rimeli bulamamış olmam !



Flormar - Spıder Lash Maskara


Maskaranın özelliği daha uzun kirpikler , dolgun ve ayrılmış kirpiklere sahip olmak isteyen kişiler için üretilmiş. Üstelik Carbon Black yani ekstra siyah ! Zor şekil alan ve ince kirpiklere özel yaratılmış. 

Silikon bir fırçaya sahip ve uzun olması ile en ince kirpiklere bile ulaşabiliyor. Fırçasını çok beğendim. Uygulaması çok rahat ve çok uğraştırmadan şekil veriyor. 

Flormar - Spıder Lash Maskara

İlk uyguladığım da gözlerime inanamadım. Çünkü daha uzun ve şekil almış ayrı ayrı duran kirpiklere sahip oldum. Aslında ben bu kadar beklemiyordum. 

Flormar - Spıder Lash Maskara

Normalde kirpiklerim daha kısa ve asla şekil almaz. Kirpik kıvırıcı bile kullanmadan bu etkiyi vermesi inanılmaz sevdirdi kendini kereta :) 

Ekstra siyah deniliyor fakat ekstra bir siyahlık göremedim. Üstelik çift fazlı ürüne bile ihtiyacınız olmuyor. Temizleme suları ile hemen çıkıyor. Dökülme problemi yok.  

Eksik bir yönü bir ay bile kullanamadım. Çabuk bitmesi kötü oldu. İndirime girerse bir kaç tane alıp yedeklemek lazım. Günlükte çok rahat kullanılabilir.

Fiyatına göre performansı yüksek maskara listesine girmiş oldu. 

Ürünün fiyatı  : 17.90 TL 

Maskaraya buradan veya mağazalarından ve satışı olan bir çok mağazalar da bulabilirsiniz. 

Başka  bir yazıda görüşmek üzere :) 

Beni instagram üzerinden de takip edebilirsiniz :) 

2 yorum:

  1. Ben de bir türlü istediğim gibi hacim veren bir maskara bulamadım, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskara bir kere bulsak devamlı onda kalacağız ama bir türlü denk gelemedik demek ki :) Teşekkürler

      Sil